Saturday 26 February 2011

Sehari bersama Fiffy dan Bella :')

         yo yo :D hari ni aku bangun pukul 11.00 pagi , tu pon bella call aku , kalau bella tak call aku memang tak bangun ah aku kan . haha . lepas mandi on fb kejap . pukul 12.00 pergi rumah bella . turun rumah cari teksi , dalam beberapa minit dapat juga teksi . malang nya , aku dapat teksi yang buruk dan panas . berpeluh aku dalam teksi . dah lah pakcik tu bising . cakap itu cakap ini .
         sampai rumah bella , bella amik naik moto . haha bella dah lah kecik lagi kepeng nak bawak aku yang besar lagi gemok . ahhaha . dia bawak moto tak nak laju pula en . haha . masuk rumah bella bukak aircorn dan kipas . sejuk gila rumah dia memang best lah en . haha .
         lepas beberapa minit , fiffy text suruh amik dia kat busstop depan sri ayu , aku pergi amik dia sorang sebab bella penat . yela dia pergi sekolah en pagi tadi aku mana pergi sekolah . ahhaha . jalan jalan dan jalan sampai busstop , tengok fiffy dengan nazirull wah wah wahhhh so cweeettttt . ahhaha . diorang kalau cpl sumpah comel oh . ahaha
        dah jumpa fiffy , kitorang jalan lah bedua pergi rumah bella balik . sampai rumah bella , lepak lepak . duduk duduk tengok tv . tetiba kitorang lapar , tak tahu nak makan apa . bella call mcd . order lah mc chicken bubur , and apa tah lagi satu tu . lama gila tunggu nak sampai . dalam satu jam . bunyi lonceng rumah bella . kitorang pon menjerit dekat rumah bella . suka sangat . ahhaha . dia hanta kitorang bayar . lepas tu bukak beg plastik nak makan . tetiba salah pulak dia bagi makanan . haiyoo , dah lah time tu tengah lapa . memang mengamuk lah kann . lepas tu bella call lah mcd cakap yang orang tu salah hanta makanan . then kakak tu kata dia akan hanta secepat yang mungkin . secepat yang mungkin kepala hotak awak lah kann . lama gila tunggu . bella call mcd sampai dua kali . haha . 
         dah sekian lama sampai juga mcd kami semua . thanks god . haha sampai je makanan terus bukak thhen makan . hahah . lapar sangat kan time tu . ahhaha . lepas makan makan . rehat jap lepas tu pergi swimming kat rumah bella . before mandi , aku teman fiffy pergi toilet . lain macam sikit toilet tu . fiffy masuk toilet lepas tu aku duduk lah kat tempat basuh tangan tu , tetiba lampu bukak tutup bukak dan tutup . aku tengok luar tak ada orang . aishh naik bulu roma aku . haha . tengah swimming tetiba bella cakap toilet tu seram sikit . hah lagi lah terkejut aku . hahaha . 
           time swiming tetiba ada sekumpulan girls ni datang swiming , dorang tengok pelik je but kitorang buat bodoh je la . ahha rupa rupa nya ada si aishah yang hot tu , dia tengok je fiffy , bia kan je lah dia kan . ahha . time swiming tangkap tangkap gambar . and the last , akhrinya si O text aku pada pukul 9.49 malam ;') okay ini saja pada hari ni . P/S gambar gambar hari ini akan di upload nanti . haha bye bye :D

No comments:

Post a Comment