Sunday 27 February 2011

The sweet sunday night :D

      semalam sumpah best gila , eh eh bukan best lah sweetttt  :D haha . first aku dapat text dari O . tetiba dia text buat smiley sad . aku dah pelik dah . pagi tadi dia okay je . lepas tu aku tanya ah dia asal then dia kata dia down gila . dia rasa tak perlu kereta mewah awek hot apa semua sebab benda tu cuma sementara and dia kata dia dah lost and dia suruh aku bimbing dia . aku just cakap I'll try . ahha sebab aku pon bukan nya betul mana . ahha . lepas tu dia kata dia nak tidur nak tenang kan fikiran so aku bia je lah dia tidur ;)
      berapa jam kemudian , aku call dia . first time onthephone . haha . dia kata suara aku comel -,- macam doreamon ada lah . ahha . sembang sembang , dengar dia main piano , dia cakap macam dalam cerita Hantu Kak limah . haha sumpah kelak oh dia , dia kata dia merepek je bukan lawak . but aku rasa tu lawak . haha . and dah lama sembang sembang . tetiba dia kata dia jatuh hati dengan suara aku . ahaha comel je dia ennn enn . ahaha . and one more thing dia kata jangan cakap KANN KANN . ahha dia kata comel -,- haha
      Okay tu je . ahha serious aku happy gila semalam , tidur pon senyum senyum . ahha . thanks O buat aku happy dengan lawak kau yang merepek tu :D

No comments:

Post a Comment